کسی تو بارداری دندون پزشکی رفته ؟؟؟؟؟؟؟

۴ پاسخ

اگه تهرانی و میخوای دندون پزشکی بری
برو‌ میدون فاطمی بیمارستان شهرام
یه کلینیک داره برای دندون پزشکی خانمای بارداره

وای منم دندان درد دارم میترسم برم از اون بیلبیلکا بکنن توی دهنم بالا بیارم، چون هنوز حالت تهوع دارم

منم دندانم یکم شکسته درد ندارم اما میترسم یهو گرفتارم کنه

من ۲۵هفته یا ۲۴بود رفتم عصب کشی

سوال های مرتبط