۷ پاسخ

عزیزم من هشت روز بعد اقدام بتا دادم منفی شد بعد پریودیم پنج روز عقب افتاد دوباره بتا دادم مثبت شد

دوتا تست مثبت شد اونم ناشتا صب بتا 1 و نیم بود دیگه به بی‌بی چک اعتمادی نیست

همه علائم بارداری داشتم ولی باردار نبودم همه علائم به خاطر شیاف و امپول پروژسترون و استرسه

من ایوای کردم روز ۱۴ جواب منفی باشه دیگه مثبت نمیشه من بتام عددش ۷ بود پریود شدم

منم ویتاسین زدم هاله داده 🤦🏻‍♀️مرده شور ویتاسین رو ببرن که الکی پررنگ میشه

بیبی ات مثبت شده؟

چند روز تاخیر؟

سوال های مرتبط

مامان هانا مامان هانا هفته سی‌ام بارداری