عزیزم من هشت روز بعد اقدام بتا دادم منفی شد بعد پریودیم پنج روز عقب افتاد دوباره بتا دادم مثبت شد
دوتا تست مثبت شد اونم ناشتا صب بتا 1 و نیم بود دیگه به بیبی چک اعتمادی نیست
همه علائم بارداری داشتم ولی باردار نبودم همه علائم به خاطر شیاف و امپول پروژسترون و استرسه
من ایوای کردم روز ۱۴ جواب منفی باشه دیگه مثبت نمیشه من بتام عددش ۷ بود پریود شدم
منم ویتاسین زدم هاله داده 🤦🏻♀️مرده شور ویتاسین رو ببرن که الکی پررنگ میشه
بیبی ات مثبت شده؟
چند روز تاخیر؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.