۲ پاسخ

من توی سوپش رنده میکنم زرده اب پز رو

من ابپز میکنم بهش شیرخودمو با روغن زیتون میزنم

سوال های مرتبط

مامان نیکی و‌نامی مامان نیکی و‌نامی ۱ سالگی