خانوما شماهم سرما می‌خورید تکون بچه حس نمیکنید ؟

۳ پاسخ

من سرما خوردم اصلا آروم قرار نداره تو شکمم نمیدونم چشه ولی مدام آب جوش میخورم شاید بخاطر اونه

من هنوزم حس نمیکنم تکوناش چجوریه

آری فک کنم اونم سردش میشه

سوال های مرتبط

مامان هدیه ی خدا 🤰🏻 مامان هدیه ی خدا 🤰🏻 هفته پانزدهم بارداری
مامان رقیه مامان رقیه هفته بیست‌وهفتم بارداری