۷ پاسخ

بچم‌مرد
خدایا دارم دیوونه میشم با سینه های پر شیر چیکار کنم 😭😭😭

پسر من ۲۸هفته دنیا اومد یک ماه هم بخش ان آی سیو بود توکل کن بخدا انشالله که زنده میمونه نگران نباش

چرا اینقدر زود چندکیلوئه.پسر من ۳۴هفته ب دنیا اومد ۱۹روز بستری بود

نذر حضرت علی اصغر علیه السلام و حضرت رباب کن عزیزم و متوسل شو بهشون ان شاءالله کوچولوت صحیح و سلامت مرخص میشه میاد بغلت عزیزم

زنده میمونه عزیزم نگران نباش
ایشاللا تو این ماه مبارک خدا دلتو روشن کنه بچه ت سلامت باشه حالش خوب باشه🤲

عزیزن انشالله سلامت بغلش میگیری فکرای بدنکن توکلت ب خدا

انشالله ب امید خدا بغلش میکنی و میرین خونه

سوال های مرتبط