۲ پاسخ

دكتر ب من گفت از ٢ تا ١٢ سال بايد هرروز بخورن بچه ها، من الان قطرشو ميدم

کاری به وزن نداره ویتامین دی مورد نیاز بدنشونه باید تامین بشه
چقدرشو ازمایش و دکتر تعیین میکنن..مثلا هفته ای یکی دوبار باشه یا هرروز
سامیار هفته ای یبار میخوره

سوال های مرتبط

مامان اقا آراد و آوا گلی👩🏻‍❤️‍👨🏻 مامان اقا آراد و آوا گلی👩🏻‍❤️‍👨🏻 ۲ سالگی
مامان گل پسر مامان گل پسر ۲ سالگی