خانما قد 91 برای سن پسرمن خوبه؟؟ یا کمه

تصویر
۱۶ پاسخ

خوبه عزیزم

دکتر به من گفت تا ۳سال تمام باید ۹۵بشه خوبه قدش

من پسر ندارم ولی فکر میکنم کمه عزیزم
باید ۹۳ ۹۴ اینا بود بنظرم

پسر شما دقیقا همسن پسر منه

من یکی دوهفته پیش گرفتم 103بود
دکتر گفت خوبه نمیدونم

خوبه تو رده نرماله قدبلند نیس

خوبه پسرمنم 91

والا پسر من دو سال و ۵ ماهشه، ۸۸ هست
پس خیای کوتاهه یعنی 🥺

خوبه عزیزم

خیلیم خوبه اندازه س

پسر منم ۹۱ هست بهداشت که همش مه خوبه نمیدونم والا شاید اونا نسبت به تولدش میگن اخه زود بدنیا اومدن
احسانم که کلا قدش کوتاهه ۸۷ هست

وای خدا چه فندق نانازیه دلم خواس بچلووووونم

دختر من ب 90 نرسیده هنوز 87 ایناس

بسنتگی به قد تولدش داره تمودار کارت واکسنو چک کن صفحه آخر

ببخشید وزنش چقدره ؟
خوبه تا سه سال تمام ۹۳ و ۹۴ باید بشن

فکر کنم کمه.

سوال های مرتبط

مامان دریا مامان دریا ۲ سالگی