با کفش گرفت قدشو؟؟ چون من برای دخترم تو خونه بدون کفش گرفتم ۹۰ بود ،، تو اصلا به بهداشت کاری نداشته باش برو ببین تو کارت بهداشت نمودارش صعودیه یا نه اگه صعودیه یعنی عالیه به خودتم استرس وارد نکن اینا با بچه های دیگه مقایسه میکنن هر بچه ای باید با قبل خودش مقایسه بشه
برای دخترم نود بود وزن یازده گفتم بهش ماهیانه سوتغذیه تعلق میگیره گفت نه عالیه😆توام باید همینو میگفتی تا تو چند دقیقه نظرشون عوض میشد ،دختر فقط پزشک متخصص ببر اینا یه مشت بی سواد هستن با مدرک غیر پزشکی
بهداشت غ ل ط کرد🤣
نه خوبه به نظرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.