ماهم گرفتیم پسرمم گرف خداروشکر راحت رد کرد
ای وای خواهر
مراقب خودتون باشین
حتما برو دکتر حتما
بله به شدت واگیز بچه ات رو یه هفته از خودت دور کن…اب هندوانه زیاد بخور
نگران نباش عزیزم اتفاقا تو سن پایین بگیرن سبکه اذیت نمیشن
من گرفتم پسر اولم یک سالش بود ک ازم گرفت خیلی سبک گرفت چند تا دونه زد و خیلی کم بی حالی و تب داشت زود خوب شد
معلوم نمیشه پسر دومم گرفت تازگیا همه گفتن دخترت و پسر بزرگتم میگیره خدا رو شکر هیچ کدوم نگرفتن
دختر منم امسال گرفت خداروشکر سبک بود .هرچی سنشون کمتر بهتر
علایمت چی بود قبلش
از کسی گرفتی ؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.