بچه ۱۸ماهم آبله مرغون گرفته چیکارکنم؟

۶ پاسخ

عنبرنسا من شنیدم خیلی خوبه واسش از عطاری ها باید بگیری

ببر حتما دکتذ عنبرنسا دود نکن هم بوی‌بدی داره هم یوقت دیدی بدتر شد

حتما ببر دکتر دارو بدون تجویز دکتر بهش نده ، سنش خیلی کمه
از طب سنتی هم کمک بگیر ، خیلی کمو کننده هست

هیدروکسی زن باید بدی با محلول کالامین بزنی رو ابله ها

ببر دکتر برای خارش پوست فک کنم کرم میده سرخود کاری نکن چون بچست

ببر دکتر

سوال های مرتبط

مامان آلا و اَبرا مامان آلا و اَبرا ۲ سالگی
مامان لیانا مامان لیانا هفته سی‌وششم بارداری
مامان آلا و اَبرا مامان آلا و اَبرا ۲ سالگی
مامان نفس👼🏻 مامان نفس👼🏻 ۲ سالگی
مامان نفس👼🏻 مامان نفس👼🏻 ۲ سالگی
مامان آلا و اَبرا مامان آلا و اَبرا ۲ سالگی