۴ پاسخ

نه اخرش که شعله رو خاموش کردم موزو له میکنم میریزم داخلش
ولی واسه دختر شما که ۶ ماهشه فعلا زوده براش سنگینه

بعضی موقع ها هم به حای موز سیب رنده میکنم البته اوایل سبب رو هم میپختم پوره میکردم الان دیگه نه

من جوپرک و خرما و موز و ارد برنج و سیب رو باهم میپزم له میکنم به دخترم میدم خیلی خوشمزه میشه

جو دو سر پرک رو بزار بپره بعد من خرما رو موز رو له میکنم تو همون کاسه اش جو دوسر پخته رو با گوشکوب برقی یکم میکس میکنم اخرش یه کوچولو کره هم میزنم بعد قاطی موز و خرما میکنم خیلی هم خوشمزه میشه

سوال های مرتبط

مامان هامین و تودلی مامان هامین و تودلی هفته هفتم بارداری