سرکلاژ کردم ۱هفته
الانم سرما خوردگی شدید گرفتم چیکار کنم چی بخورم؟؟

۴ پاسخ

اب نمک غر غره کن
عسل پاستوریزه با اب گرم و ابلیمو خیلی خوبههه شیرم بخور

آب داغ بخور
سوپ بخور
اگه درد و تب داری استامینوفن ۳۲۵ بخور
برای آنتی بیوتیک باید حتماً دکتر برات بنویسه سرخود نمیشه خورد ولی سفیکسیم و آزیترومایسین جزو دارو هاییه که مینویسن

آب نمک قرقره کن
آب گرم بخور، میوه زیاد بخور
آب، لیمو و کمی عسل قاطی کن بخور

سلام طول سرویکس چند بود سرکلاژ شدین؟

سوال های مرتبط

مامان شاهان و جانان مامان شاهان و جانان ۱ ماهگی