۲ پاسخ

من آب‌پز میکنم میدم با سیب زمینی آب‌پز خیلی دوس داره با شیر پاکتی میدم روشم میسازه گلم

اره میشه

سوال های مرتبط

مامان مامانی.. مامان مامانی.. ۱ سالگی
مامان 🍓دخترم🍓 مامان 🍓دخترم🍓 ۱ سالگی