۴ پاسخ

هیچ کاری خدا باید بخاد عزیزم من دوساله هر راهی بگی رفتم نشد خدا نخاد نمیشه

ب نظرم چند ماه قرص و دکتر کنار بذار بذار بدنت طبیعی بشه و آرامش بگیری استرس ازت دور شه

عزیزم ب عنوان خواهر کوچیکتر میگم فقط صبوری می‌خواد من بعد ۸ سال باردار شدم اونم کلی چالش انشاله براتو کمتر از این زمان باشه ولی واقعا درکت میکنم ۸ سال رنج و حرف و حدیث و صبررررر...

برو طب سنتی

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته سی‌ویکم بارداری