هیچ کاری خدا باید بخاد عزیزم من دوساله هر راهی بگی رفتم نشد خدا نخاد نمیشه
ب نظرم چند ماه قرص و دکتر کنار بذار بذار بدنت طبیعی بشه و آرامش بگیری استرس ازت دور شه
عزیزم ب عنوان خواهر کوچیکتر میگم فقط صبوری میخواد من بعد ۸ سال باردار شدم اونم کلی چالش انشاله براتو کمتر از این زمان باشه ولی واقعا درکت میکنم ۸ سال رنج و حرف و حدیث و صبررررر...
برو طب سنتی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.