۱۱ پاسخ

من از بس دارو مصرف کردم برای تنبلی تخمدان خسته شدم هر ماه ده روز یا بیشتر عقب میوفته دکتر میگه ی کم تخمدانم تنبلع پس چرا خوب نمیشه با این همه دارو

10روز ک چیزی نیست من 30روز تاخییر داشتم بیبی چک زدم منفی بود

سابقه تاخیر داشتی

هرچی بیشتر استرس بگیری حامله نمیشی بیخیال باش

برو سونو

علائمت چیا بود

مشکلت چیه که تاخیر داری گلم؟

ازتستت عکس بده

علائم هم داشتی؟

هرچی خدا بخواد

بس دیگه😅

سوال های مرتبط

مامان مامان ملکا🩷🩷 مامان مامان ملکا🩷🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مامان ملکا🩷🩷 مامان مامان ملکا🩷🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری