من از بس دارو مصرف کردم برای تنبلی تخمدان خسته شدم هر ماه ده روز یا بیشتر عقب میوفته دکتر میگه ی کم تخمدانم تنبلع پس چرا خوب نمیشه با این همه دارو
10روز ک چیزی نیست من 30روز تاخییر داشتم بیبی چک زدم منفی بود
سابقه تاخیر داشتی
هرچی بیشتر استرس بگیری حامله نمیشی بیخیال باش
برو سونو
علائمت چیا بود
مشکلت چیه که تاخیر داری گلم؟
ازتستت عکس بده
علائم هم داشتی؟
هرچی خدا بخواد
بس دیگه😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.