۵ پاسخ

اینجا دوماه و نیم بود پسرم کم مونده به سه ماهگی

تصویر

من میزارم که از دوماهگی باید بزاری گردنش صفت بشه قبل دوماهگی میزاشتم گریه میکرد ولی الان دوست داره

الان قشنگ گردنشو نگهمیداره

نه من از دوماهگی تامی تایم میزارم

من خیلی وقته میزارمش زود نیست

سوال های مرتبط