منم هنوز زیر نافمه
از من 27 هفته رفت بالا
سلام مامانای گل من آنلاین شاپ دارم
تو روبیکا هم کانال دارم
لباس نوزادی میارم
کارهام همه با کیفیتن قیمت هامم خیلی مناسب تر از مغازه س
خیلی سریع به دستت میرسونم
چون هر روز ارسال دارم
رضایت همه مشتریم هست
ایدی روبیکا
nini_heed1
از ۱۵ هفته دو انگشت زیر نافه ت هفته شما دیگ بالاس
بستگی ب موقعیت تو رحم داره اونایی ک تو عرض لگن هستن بالا ناف حس میشه ولی جنین بریچ یا قدی یا سر ب پایین باشه زیر شکم حس مسکنی
بستگی به پوزیشن داره که کجا رو میزنه جنین من عرضیه و نزدیک ناف رو میزنه ولی سفالیک بود واژن رو میزد
من ک تو ۳۰ هستم هنوز بالای مثانمه 🙄
واسه من هنو زیر نافع یا ت پهلو
تو این هفته احتمالا نزدیک ناف
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.