25هفتگی بچه تا بالای نافه یا هنوز پایینه؟؟

۵ پاسخ

من همه جا میره🤦‍♀️

برا من همجا هست😂

۳۰ ب بعد میاد بالا چون رشد میکنه قدی

بستگی ب حالت قرار گیری جنین داره!
اگر سفالیک باشه بالای نافم حس میکنی اگر نباشه ن

من حرکتاشو پایین ناف حس میکنم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🌸 مامان ماهلین🌸 روزهای ابتدایی تولد
مامان نینی 💙 مامان نینی 💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مامان رقیه مامان مامان رقیه ۳ ماهگی