یکم سیسمونی ببینیم

تصویر
۵ پاسخ

خیلی خوشگله ولی چرا همچی اقد تیرس واسه نی نی رنگای شاد میگرفتی

مبارکه ایشالله بسلامتی

همچنین من که بعداز13سال منتظری
دیگه بی تاب دیدنش شدم

چه شوقی داره سیسمونی خریدن

مبارکش باشه عزیزم
انشاءالله به سلامتی بیاد بغلش بگیری

سوال های مرتبط

مامان مهرسام مامان مهرسام ۳ ماهگی
مامان یسنا مامان یسنا هفته چهلم بارداری
مامان یسنا مامان یسنا هفته چهلم بارداری
مامان یسنا مامان یسنا هفته سی‌ام بارداری
مامان یسنا مامان یسنا هفته چهلم بارداری
مامان یسنا مامان یسنا هفته چهلم بارداری
مامان یسنا مامان یسنا هفته چهلم بارداری
مامان یسنا مامان یسنا هفته چهلم بارداری
مامان یسنا مامان یسنا هفته چهلم بارداری