قشنگ شده برای تولد دخترم؟روی بادکنک میزنم

تصویر
۸ پاسخ

اره خوشگله

عالی شده مبارکه عزیزم😍

چه خوشکل شده مبارک باشه تولد دختر عزیزت😍

اره قشنگه ،تورصورتی روی بادکنک سفید هم بخر ب نظر من بکی دوتا از بادکنکا رو با تور بپوشون خیلی قشنگ میشه ،

عالیه

عالی
مبارک باشه عزیزم

اره مبارکه

🙃🙃🙃🙃

تصویر

سوال های مرتبط

مامان سلین مامان سلین ۱۳ ماهگی
مامان نفس و نیهان مامان نفس و نیهان هفته بیست‌ونهم بارداری