دی ماه پریود شدم دیگه نشدم
موندم الان هم روزه میگیرم
ی بار زدم منفی بود
9 روز ه گذشته
من الان وقت پریودم گذشته یعنی بادار هستم
سلام خوبین
سه ماه اول بارداری چون خیلی حیاتیه برا رشد اندام ها حیاتی بدن جنین روزه نباید بگیری
مجبور نیستی عزیزم ان شاالله بعداً خدا قوتشو بهت میده قضاهاشو میگیری
اگ تستت مثبته نگیر
خدا برا زن باردار واجب نکرده ک
خوب نیس ضرر هم هس .. ب تغذیت برس تا قلب کوچولوش تشکیل بشه
روزه برای زن باردار خوب نیس
به فکر بچتون باشید
یادش بخیر ۸سال پیش قبل زدن تست سر دخترم ۵روز اول روزه گرفتم،خیلی حالم بد میشد سرگیجه و اینا نمیدونستم باردارم گفتم نگیرم چون واقعا بهم فشار میومد نمیدونستم باردارم شک کردما.عید فطر تست زدم مثبت شد😊
اگه بارداری اصلن روزه نگیر بچه جون نمیگیره رشد نمیکنه به آب نیاز داره آب دورش خشک میشه
تا ندونی اشکال نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.