۸ پاسخ

خریدم و هیچ کارایی نداشت حتیپلمپشو باز نکردم🙁

اگه سینه ت زخم بشه از هررررر چیزی واجبتره....البته مارکشم مهمه چی میزنی

من خریدم و واقعا خیلی خوب بود،چون زخم شده بود و خیلی سریع خوبش کرد

من گرفتم ولی فقط یه بار استفادم شد

من ترک ندارم سر اولی هم نداشتم ولی نافم بیرون زده

من ۳تا خریدم

قبل زایمانت ماساژبدع

من خریدم ولی اصلا خوب نبود من به جاش روغن مایع میزدم خیلی هم بهتر بود

سوال های مرتبط

مامان قند عسل🍯 مامان قند عسل🍯 ۱۵ ماهگی
مامان محیا مامان محیا روزهای ابتدایی تولد
مامان آریا🐣 مامان آریا🐣 ۸ ماهگی