دوستای عزیز
۴روز از پریودم گزشته....نمیدونم از استرسه یا باردارم.

۶ پاسخ

علائم هم داری

بزن تستو خبرخوشوبده دیگه🥹خداکنه دامن هممون سبزبشه تواین ماه مبارک

تست بزن خب

تست بخرم برات؟!

هم استرس هم بارداری

تست بزن

سوال های مرتبط