۸ پاسخ

سوپ

منم دخترم عاشق لبو من متنفرم نمیدونم چطوری میخوره اخه

آش شلغم:عدس و بلغور و شلغم

سوپی ک درست میکنی همیشه
شلغم رو تیکه کن بنداز داخلش بپزه

توی سوپ یا دمپخت گوجه میتونی استفاده کنی

سوپ شلغم. یا پلو براش درست میکنی بریز تو پلوش. تو فرنیش هم میشه ریخت. همینجوری خالی هم که میشه داد

پوره سیب زمینی و سوپ، تو سبزی پلو خوشمزه میشه منم خیلی دوست دارم

آش شلغم

سوال های مرتبط

مامان نوقول نوباتوم مامان نوقول نوباتوم ۱۴ ماهگی
مامان عطرین و رادوین مامان عطرین و رادوین ۱ سالگی
مامان شاهان پسرم مامان شاهان پسرم ۱۶ ماهگی
مامان مهرادی🫀☘️ مامان مهرادی🫀☘️ ۱۷ ماهگی
مامان Sobhan👶🐥🐾 مامان Sobhan👶🐥🐾 ۱۵ ماهگی
مامان Arta مامان Arta ۱۶ ماهگی
مامان 💙🩵💙 مامان 💙🩵💙 ۱۷ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱۴ ماهگی