یه ذره نبات بندازین داخلش هم برای طعمش و هم برای دل درد بچه هم خوبه و اینکه با شیر خشک یا شیر مادر هم میتونید درست کنید
با آب بد مزه میشه
پسرم منم شیر مادر میخوره ولی بخاطر غذای کمکیش یک قوطی شیر خشک نان واسش گرفتم
برای شیرین شدن فرنی من سیب بهش میزنم
اول آب و ارد حل میکنم یک چهارم سیب پوست کنده شده هم اضاف میکنم کاملا ک پخت و غلیظ شده بعداینکه خنک شد بهش شیر اضاف کن
می تونید با آب بپزید خوب که نرم شد و قوام گرفت بعد شیرخشک یا شیر خودتون اضافه کنید تا رقیق بشه بعد بدید نی نی نوش جان کنه 😋😊
منم فرنی با اب درست کردم خدایی مزه نداره دخترمم نمیخورذ
منم با آب درست میکنم
آره منم باآب معدنی درست میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.