ب این آیدی داخل روبیکا پیام بده بیا گروه ی دورهمی مامانایی ک بچه هامون آذر ماه بدنیا اومدن
@Mehrsana_14044
من اندازه یه وعده درست میکنم
بادوما رو میریختم تو اب جوش چند تا قل میخورد بعد میگرفتم زیر اب سرد عین اب خوردن پوستش جدا میشه
بعد میکشیدم رو صافی چای پودر میشد
هرچند انگشتام خسته میشد
من فرنی و حریره رو با اب درست میکنم غلیظ برمیدارم بعد شیرخشک رو قاطی میکنم یکم مزه دار بشه و رقیق بشه
عزیزم بادوم رو تو آب گرم یه چند دیقه بزار پوستش نرم میشه
بعد ی شب بزار خشک بشه با آسیاب پودرش کن
مث فرنی درست میشه
پودر بادومم بریز بجوشن باهم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.