۳ پاسخ

یک قاشق نشاسته یا آرد برنج تو یک لیوان سر خالی آب سرد کامل حل کنید بعد بزارید روی گاز دائم بهم بزنید تا گلوله نشه وقتی بجوش اومد زیرش کم کنید چند دقیقه به هم بزنید بعد خاموش کنید...میتونید بادوم دوپوسته شده رو هم رنده کنید بریزید داخلش و بعد هم نوش جان شود🥰

حریره بادام چطوری درست کنم میشه بگی منم درست کنم

سلام مهربون لعاب برنج بهش دادی؟

سوال های مرتبط

مامان نـیـکـان🧸🫧 مامان نـیـکـان🧸🫧 ۸ ماهگی
مامان معجزه و تو دلی مامان معجزه و تو دلی ۱ سالگی