۳ پاسخ

بدون ارد که دیگه حریره نیمشه اصلا علیط نمیشه که مگه اینکه با بادوم اب شیر بادوم درست کنی بخوره

نه دیگه اصل کاری آرد برنجه

فکر نکنم بشه

سوال های مرتبط

مامان نـیـکـان🧸🫧 مامان نـیـکـان🧸🫧 ۸ ماهگی
مامان محمد کیسان مامان محمد کیسان ۱۶ ماهگی