بچه ها من خیلی دلم کاپوچینو میخواد الان ک باردارم میتونم بخورم؟؟؟

۴ پاسخ

اره بخو چن روز يبار ايرادي نداره

هرچیزی کمی عب ندارع چون همش کردی بخور ولی کم

اره عزیزم زیاده روی نکنی ایرادی نداره اصلا

اره بابا من که میخوردم

سوال های مرتبط

مامان محمدحسین وتودلی مامان محمدحسین وتودلی هفته بیست‌وچهارم بارداری