۵ پاسخ

من دیگ زده شدم اینقد ننگ بود

اصلا نوزاد میبینم تن و بدنم میلرزه شیرینیش و نمیدونم

ولی به نظر من بعد از یک سالگی شیرین تر میشن ، وقتی میتونن کم کم کارهای مختلف انجام بدن و ارتباط برقرار میکنن

من فقط در حد دوساعت در روز دلم میخاد بعدش ننه اش بیاد دنبالش ببرتش😂

آره بچه آروم خیلی شیرینه منم دلم میخواد ولی دختر من دوماه کولیک داشت همش گریه میکرد

سوال های مرتبط