من دیگ زده شدم اینقد ننگ بود
اصلا نوزاد میبینم تن و بدنم میلرزه شیرینیش و نمیدونم
ولی به نظر من بعد از یک سالگی شیرین تر میشن ، وقتی میتونن کم کم کارهای مختلف انجام بدن و ارتباط برقرار میکنن
من فقط در حد دوساعت در روز دلم میخاد بعدش ننه اش بیاد دنبالش ببرتش😂
آره بچه آروم خیلی شیرینه منم دلم میخواد ولی دختر من دوماه کولیک داشت همش گریه میکرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.