گروه خونیم منفیه چند هفتگی باید رگام بزنم

۷ پاسخ

منم باید بزنم ۲۸

یعنی گروه خونی مثبتا نیاز ندارن

گلی بارداری میشه تاپیکم جواب بدی لطفا

۲۸هفتگی

اینو به دکتر حتما بگو اگر خدای نکرده سابقه سقط داشته باشی از همون اول تجویز میکنن

منم رگامی ام هفت ماهگی باید بزنی

۷ماهگی

سوال های مرتبط

مامان علی جوجه ودخملم مامان علی جوجه ودخملم هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جوجو من🥹🩷 مامان جوجو من🥹🩷 هفته بیستم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نینی👧🏻🩷 مامان نینی👧🏻🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری