۴ پاسخ

بسلامتی زایمان کردی مبارکهههه مامان کوچولو

پسر من شیرخشک دادم
رو گرفت بعد از دوماه دیگ سینه مادر نگرفت

طول روز من شیرخودمو میدم شبا شیرخشک میدم بهش

باقطره چکون بده

سوال های مرتبط