۶ پاسخ

من دکترم گفت بعد دو هفته میتونم داشته باشم ولی هنوز صبر کردم

40 روز چون رحم هنوز خودشو نگرفته

دراصل تا۴۰باید صب کنی

حدود یکماه یاچهل روز

۵۰ روز

میگن باید ۴۰ روز بگذره
من سزارینم. دکترم گفت تا یک ماه رابطه نباشه. وبی من همون ۴۰ روز رو صبر می کنم

سوال های مرتبط

مامان سید حسین و تو دلیم❤️ مامان سید حسین و تو دلیم❤️ هفته شانزدهم بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته چهاردهم بارداری