من دکترم گفت بعد دو هفته میتونم داشته باشم ولی هنوز صبر کردم
40 روز چون رحم هنوز خودشو نگرفته
دراصل تا۴۰باید صب کنی
حدود یکماه یاچهل روز
۵۰ روز
میگن باید ۴۰ روز بگذره
من سزارینم. دکترم گفت تا یک ماه رابطه نباشه. وبی من همون ۴۰ روز رو صبر می کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.