بخیه هات چجوری بود من اصن هیچی پیدا نیست نخ و اینا گفت شش تا بخیه خوردی ولی پارگی کم بوده ایمان قبلی پارگی بیشتر بود بخیه کمتر نمدونم چطوری
من اصلا بخیه ندارم کلش افتاده زخمم بازه کرم داده میزنم قرص اینام دادم که میخورم ولی میسوزه و درد دارم در ناحیه ای بکینی
بخیه بیرونی؟؟
واسه عفونتن چرک خشک کن بخور هر ۶ ساعت. روزی سه جهاربارخودتو با سرم شستشوی ۹درصد بشور و باسشوار خشک کن. اینا کارایی بود که من کردم
و دکتر بهم پماد فیبرینولیزین داد ده روز استفاده کردم روزی سه جهار بارمیزدم رو بخیه هام و بعد از پونزده روز تقریبا فاصلش کمترشده بود ولی هنوز کامل جوش نخورده که گفت بقیشم جوش میخوره
یامراقبت نکردی خوب از بخیه هات یا خوب بخیه نزده برات بااب شسشتو هی شستشو بده با دستمال اروم خشک کن باسشوار بگیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.