آبجوش نبات ؟؟؟؟
واسه چی
یه بار دادم به اندازه دو قاشق چای خوری
ولی بردم دکتر گفت نده اصلا نباید بدی
نبات نمیدم در حد ی خط یا کمتر اب و قند
برا چی خوبه؟؟
اره اوایل به پسرم میدادم یه قطره چکون
من اره در حد دو یا سه قاشق بلافاصله میگ....زه و سبک میشه بچم
من فقط آبجوش میدم به اندازه عدس هم قند میندارم توش
ابداااا
اره میدمش درحد کمتر از سی سیسی شیشه شیر
اره من میدم ولی خیلی کم تو شیشه شیر میریزم حتا اندازه یک پیمانه هم نمیشه خیلی کم دلش خوب میکنه
خیلی بده ابجوش نبات. رازیانه بدع بهش
من گاهی ک اروم نشه با شربت میدم دوسه قطره چکون
نوچ چرا بدم ؟
من هرموقع دلش درد میکرد
یکمم رازیانه دم میکردم
با ی تیکه کوچیک نبات بهش میدادم عالی بود
آره من دیشب دادم واقعا بچه اینقدر گریه کرد صداش گرفت بهش یه تیکه کوچک نبات با آب دادم شد تقریبا ۱۰ میل شیشه شیرش بعدش آروم شد
دل درد باشه اره.ی قاشق چای خوری یا نصفه
هر وقت دل درد داره میدیم بهش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.