نافش طبیعیه اخه بفکرشم

تصویر
۵ پاسخ

من ۲ماهگی تونستم ببرم سونو گرافی که بعد تولد مینویسن برای کلیه و اینا
دکتر سونو گفتم گفت فتخ ناف داره طبیعیه خوب میشه الان خیلی خوب شده رفته تو

آره خوبه

اره ‌. برا دختر منم اینجوری بود.منم فکر میکردم یه طوریه باید ببرم دکتر . مامانم گفت طبیعیه ولش کن . اواخر دوماهگی خوب شد

زایمان طبیعی؟

ووویییی خداااااا😍😍😍😍😍😍😍نی نیو

سوال های مرتبط

مامان زندگی مادر مامان زندگی مادر ۱۵ ماهگی
مامان 💙امیرحسین 💙 مامان 💙امیرحسین 💙 ۱۳ ماهگی