من ۲ماهگی تونستم ببرم سونو گرافی که بعد تولد مینویسن برای کلیه و اینا
دکتر سونو گفتم گفت فتخ ناف داره طبیعیه خوب میشه الان خیلی خوب شده رفته تو
آره خوبه
اره . برا دختر منم اینجوری بود.منم فکر میکردم یه طوریه باید ببرم دکتر . مامانم گفت طبیعیه ولش کن . اواخر دوماهگی خوب شد
زایمان طبیعی؟
ووویییی خداااااا😍😍😍😍😍😍😍نی نیو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.