هم‌ هفته های من همه زایمان کردن فقط من موندم 😐🥲

۴ پاسخ

انشالله توام زایمان میکنی نزدیکی کن زودتر زایمان کنی

خدایی عجب صبری داری من الان دارم پاره میشم از سنگینی ودرد خیلی سخته انشاءالله به زودی وسلامتی زایمان کنی

به شوشویی بگو‌ بیکار نمونه
این‌تیکش دست‌اونه😅
بهش بگو تا حداقل ۳۰-۴۰روز دیگه رنگشو‌نمیبینه قشنگ‌خودشو سیراب کنه توی این‌یکی دو روز😅

دیگه وقتشه فعالیتتو زیاد کنی 🤗
ان شا...زودتر زایمان کنی راحت تموممم

سوال های مرتبط

مامان رایسا‌ و راسان مامان رایسا‌ و راسان ۸ ماهگی
مامان کلوچه🍪👶🏻 مامان کلوچه🍪👶🏻 ۱۳ ماهگی