روغن زیتون
روغن زیتون میدمش
کدو حلوایی یه تیکه میندازم تو سوپش عالیه
پوره کدو حلوایی هم میتونی بدی
منم دارم دیوونه میشم پسرمنم از سه ماهگی یبوست شده اصلا چند تا دکتر بردم شربت اینا نوشت درست نشد فقط با گلیسیرین پی پی میکنه
میوه بده بخوره دیگ
یبوستچطوریه واسه بچه؟پسر من روزی دوبار دفع داره زورم نمیزنهولی انقد خشکه از پوشکش جدا میشه ،این یبوسته؟
من که دیوونه شدم واقعا دخترم از یک ماهگی یبوست گرفته فقط شیاف شربت کار دیگه ای نمیکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.