دوستان بعد سزارین‌شکم بند ببندیم خوبه یا ن

۴ پاسخ

ارع ببند خیلی خبه

آره عزیزم منم می‌بندم خیلی خوبه. برند آدور گرفتم از داروخونه

دکترم اون روز به مریضش گفت بزار بعدکشیدن بخیه هات

من ک نبستم اصلا

سوال های مرتبط

مامان محمدماهان🫧💚 مامان محمدماهان🫧💚 ۱۲ ماهگی
مامان Avin💗 مامان Avin💗 ۳ ماهگی
مامان هدیه‌امام‌رضا💚 مامان هدیه‌امام‌رضا💚 ۵ ماهگی