چقد بعد سزارین شکم بند ببندیم

۶ پاسخ

پزشک میگه بعد از کشیدن بخیه ها

دکتر زنان من گفت سه ماه

من نبستم ولی دکتر گفت چهار انگشت بالا تر شکم بند بنداز

بعد از کشیدن بخیه ها

من گذاشتم بعد روز ۲۰ ام ببندم نمیدونم کار خوبی کردم یا نه..
میترسیدم چسبندگی بگیرم

سوال منم هس...

سوال های مرتبط