خانما بعد سزارین کی میتونیم شکم بند ببندیم؟

۵ پاسخ

از خود بیمارستان میبندن

من بعد دراوردن پانسمانم بستم

دکتر من گفت از وقتی ببند که احساس درد نداشته باشی چون اگه درد داشته باشی هیچ فایده ای نداره

دکتر من گفت واسه اینکه چسبندگی نگیری از ۳ روز بعد ببند

دکتر من گفت از فرداش بستگی به دکترت داره

سوال های مرتبط

مامان Avin💗 مامان Avin💗 ۳ ماهگی