میتونیم شکم بند یا روسری ببندیم واسه سزارین از روز چندم؟

۵ پاسخ

شکم بند نه اما به من همون روز اول پرستار گفت رفتی خونه یه چال یا پارچه ببند دور شکمت که روی بخیه ها نیوفته مرطوب باشه
منم یه شال نخی بستم ولی نه خیلی محکم
شکم بندم بت دکتر گفتم گفت اصلا لازم نیست ببندی شکمت اوکی

دکتربه من گفت ازروزچهارم میشه البته شل محکم نباشه

دکترت ویلا اصغری بود

عزیز جوابمو میدی گلم

بعد از کشیدن بخیه ها

سوال های مرتبط

مامان Avin💗 مامان Avin💗 ۳ ماهگی