من از روز اول ی شال بستم نه محکم درحدی شکمم رو بخیه هام نیفته
روز سوم
گن پزشکی تجویز شده بود ،نه گن مجلسی
بالای بخیه هام میزاشتم ،میبستم ،شکمم آنچنانی جمع نشد ولی کمر دردم محو شد
بعد کشیدن بخیه
دکتر ب من گفت از فردای زایمان بخیه هام جذبی بود
من از روز سوم روزی ۱۰دقه بستم
بعد ۵ یا ۱۰ روز
من دکترم گفت روز۵ببند
بعد کشیدن بخیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.