۶ پاسخ

منم اینجوری شدم اما میگن اگه منظم نباشه یا شدید نباشه طبیعی هس

برو زایشگاه اگر دیدی بیشترم شد یا ادامه دار....

علائم اش هست ولی اگه دردت گرفت ول نکرد برو الان اینا طبیعی

ماه درده
ولی همین تو هفته های بالاتر میشه درد زایمان

منم اینجوریم

ببین اگه منظم تر شد آره برد

سوال های مرتبط