عالیه
من ۲۵ هفته رفتم ۸۰۰ بود
وویی ننه جیگررررر
ماشالله خیلی نازه
وای ننههههه چه عکسییییی
من ۳۱ و ۶ روز 2150بود دلم نمیخاد درشت باشه 🥲😂چون زایمانم طبیعیه🥲🥲😂
من ۲۷ هفته و ۵روز ۱۱۰۰ گفت خوبه امشبم میخوام برم سونو داپلر به نظرتون چه قدر شده وزنش امروز ۳۰ هفته و ۲ روز شدم
چند هفته ای؟
ای جان بخورمت جیگرر🤤❤️🧿
چقدر قشنگ عکس گرفتن از نینیت کجا رفتی؟😍
ایجونم ماشاللهه🥹😍
30هفته دقیق 1540بود
عزیزم لیدی میل بخور، حلیم ، آبگوشت ، دلستر بستنی ، مغزیجات ، چیز هوایی که بچت وزن بده
وای عکسش خیلی دلبرهعع
حتما چاپش کنی🥹😍
دماغشو 😍🥹
من هنوز نرفتم همچنان شکمم کوچیکه
خدا لب و دهنشو باممممزه 😍😍😍😍
ای خوداااااا چ خوشمله ماشاالله 😘
دیگه عزیزم خرج رو دست نذاشته اونور دنیا دماغ عمل کرده و لب پروتز کرده داره میاد ب دنیا
من ۳۱هفته و۲روز ۱۸۰۰بود
عزیزم نگران نباش وزن دهی دوماه آخره
منکه کلا بخورم نخورم بچه هام فیکس سه کیلو دنیامیان😐😂
پس سخت نگیر خیلی کوچولوام باشه دنیامیاد شیرخوب میخوره بزرگ میشه بچه های من یذره بودن ماشالله تو ۴،۵ ماهگی نمیشد بلندشون کنی
ای جانم لبااشوو خداا
من ۳۱ هفته ۱۷۰۰ بود
دماغ گردالویی داره وی خودا🥹
ای جانم سونو نی نی خودته؟؟
من یک کیلو گفت کمه اعصابم ریخته بهم آخه خیلی مراقب تغذیه ام هستم
منم ۲۸ هفته ۱۲۰۰ بود
همه همین حدود ها هستن اره عزیزم خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.