بچهه هاا تو دروان شیردهی حالت تهوع گرفتید؟؟

۳ پاسخ

گشنه باشی آره
من صبح گشنم بود داشتم شیرمیدادم حالت تهوع گرفتم

ارع عزیزم من حالت تهوع و دلشوره دارم موقع غذا خوردن

چون خونریزیم بعد زایمان دوماه بوده بعد از اون ده روز تمیز بودم بعدش یک هفته باز خونریزی داشتم..از آخرین خونریزیم ۴۰ روز گذشته میترسم نکنه باز حامله بتشم😕😕

سوال های مرتبط

مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو ۱۴ ماهگی
مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ ۱۵ ماهگی