گشنه باشی آره
من صبح گشنم بود داشتم شیرمیدادم حالت تهوع گرفتم
ارع عزیزم من حالت تهوع و دلشوره دارم موقع غذا خوردن
چون خونریزیم بعد زایمان دوماه بوده بعد از اون ده روز تمیز بودم بعدش یک هفته باز خونریزی داشتم..از آخرین خونریزیم ۴۰ روز گذشته میترسم نکنه باز حامله بتشم😕😕
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.