۵ پاسخ

نه نگار جانم خدا و هزاران فرشته نگهدار بچه ها هستن مخصوصا نوزاد و شیرخواران هستن زیاد حساسیت نشون بدی عین زندایی من هم خودت هم بچت از چشم نیفتید
هنه پسراش رو میخاستن جون میدادن راش اینقدر ادا در آورد حالا انگار اصلا وجود ندارن انگار به چشم کسی نمیان کسی نمیبیندشون
بنظرم اینطوری بده ادم با آدمها زندگی میکنن دیگه
اما یک موردی باشه که خیلی خیلی برای بچه مضر باشه با لجن خوب تذکر بده
الهی نام آور باشه پسرمون

خخخخخ اونا از من و تو بچه بیشتر دیدن،منم‌همینطور اخلاقم گند و حساسه،بهم‌میگن ندید بدید.خخخخخ

منم خیلی خیلی حساسم روپناه مخصوصا خونه مادرشوهرم ایناک میریم بدترمیشه چون اصلا نمیزارنش زمین

منم حساس بودم ولی الان ن عادی شده کاری ک میدونم درسته ب صلاح بچمه انحام میدم حتی اگ بترسم

عزیزم حساسیتت نرماله ، سعی کن جایی ک فک میکنی حساسیتت بیشتر میکنه کمتر بری و کاری ک دیگران انحام میدن باعث حساسیتت میشه بهشون متذکر شو

سوال های مرتبط