۱ پاسخ

سلام مامانا حالتون دلتون چطوره من دخترم ۴ماهشه اسمش گزاشتم کژال یعنی دختر زیبا رو چشم زیبا.چشم آهو ولی همش دودل ازاول ازدودلی اسمشو انتخاب کردم بعضی وقتا به سرم میزنه اسمشو عوض کنم بزارم دلسا.یا انیسا لطفا نظر بدین

سوال های مرتبط