۱۱ پاسخ

نه واجب نیست عزیزم، الان یه گوسفند 50 تومن

ماهم رسم داریم میبریم پخش میکنیم

نه واجب نیست
سنت عقیقه خیلی خوبه و‌مستحبه تو هفت روزگی بچه انجام‌میدن

ماهم رسم داریم امروز گرفتیم گوسفند

ن واجب نیس ولی اکثرا خون میکنن اونایی که توان مالی خرید گوسفند و ندارن مثلا خروس و مرغ اونایی که میتون گوسفند میکشن باز یکسری ها گوسفند و میخورن یکسری ها هم پخش میکنن همون موقع عقیق میکنن

بله بهش میگن عقیقه کردن

تو پسرم بریدیم،و پخش کردیم
اینو نمیدونم فعلا

اصلا دوست ندارم شروع زندگی بچم با ختم زندگی یه موجود همراه باشه

عقیقه میکنیم بچه رو

ما بجای اینکه ولیمه بدیم میخوایم یه گوسفند قربونی کنیم گوشتش و بین فامیل پخش کنیم

من دلم نمیاد ،صدقه میدم

سوال های مرتبط