۱۸ پاسخ

گوسفند قربونی نکردیم

ما خریدیم ۹۶ میلیون البته خب وزنشم بالا بود

ما ۲۸ تومن دادیم ۱۴ اسفند زایمان کردم

یه گوسفند یک ماه پیش گرفتیم شد ۳۰ میلیون تومن

ما همون روز قربونی نمی‌کنیم تاسوعا و عاشورا میخوایم پای دسته قربونی کنیم و بدیم به همون هیات ۴۰ دخترم تاسوعا و عاشورا درمیاد

برای ما کیلویی ۶۵۰ شد که ۴۵ کیلو بود فکر کنم

یه گوسفندمتوسط ۳۰به بالامیشه

۶۰۰ بود کیلویی

من از اشنا خریدم ۳۰ کیلو ۲۰ تومن

حدودا ۳۰ الی ۴۰ تومن میشه ی گوسفند

گوسفند گرفتیم۱۸تومن

ما گوسفند گرفتیم حدود 25ملیون دادیم و تا الان هر روز میخورم آبگوشت و ... خیلی خوشمزس

الان با این گرونی کمتر کسی قربونی می‌کنه کیلو 1300 جای ماست من تصمیم گرفتم فقط برای خودم بخرم که تقویت بشم بعد زایمان. مهمون بیاد مرغ میگیرم چون من خودم نوبت اونا که رفتم شام نموندم و چیزی از اونا هم ندیدم تازه پول یا کادو هم دادم ،

من برا قبلی قربونی کردم ولی برا این فکر نکنم برسیم

یک عدد خروس کشتن خانواده همسر🤣🤣🤣🤣🤣🤣
هر چند من کلا مخالف همونم بودم

ما گرفتیم تازه چنده روزه نگه داشتیم برای قربونی کیلویی ۷۰۰ تومن شد

۶۰۰ هزار تومن هرکیلو گوسفند ۵۰ کیلو هست کمتر از ۴۰ کیلو گوسفند نیست

من عقیقه رو تو سایت آستان قدس پرداخت می‌کنم

سوال های مرتبط